مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-19اقتصادي

فارس من| ضد و نقیض کنکوری ها برای بازگشت دروس عمومی به آزمون سراسری


برخی داوطلبان آزمون سراسری معتقدند که بازگشت دروس عمومی به کنکور مشکلاتی برای داوطلبان به همراه دارد و باعث به وجود آمدن مافیای کنکور می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی داوطلبان کنکور سراسری می گویند: بازگشت دروس عمومی مشکلاتی را به همراه دارد زیرا داوطلبان برای این دروس زمان کافی را اختصاص نداده اند و نمی توانند به اندازه کافی برای کنکور مسلط باشند، همین باعث نگرانی داوطلبان شده است که درصد مناسبی را برای این دروس دریافت نکنند، این داوطلبان معتقدند بازگشت دروس عمومی به آزمون سراسری باعث به وجود آمدن مافیای کنکور می شود.

داوطلبان برای رفع ابهامات و رسیدگی به این دغدغه در سامانه فارس من پویشی با عنوان   عدم بازگشت دروس عمومی    را ایجاد کردند.

حسین سلیمانی در این زمینه می گوید: ما که الان سال آینده کنکور داریم تمرکز خود را روی دروس تخصصی گذاشتیم،  انصاف نیست سال بعد دروس عمومی ها را بخواهند برگردانند.

حتی اگر می خواهند  این کار را بکنند باید این قانون را برای سال های آینده انجام دهند که دانش آموز 3 سال دبیرستان بداند تکلیفش چیست و چطور باید درس بخواند، در این صورت دانش آموزان دروس عمومی را هم می خوانند، ولی به نظر بنده دروس  عمومی در کنکور نباشد، بهتر است و شرط معدل هم مثبت اعمال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| ضد و نقیض کنکوری ها برای بازگشت دروس عمومی به آزمون سراسری

فارس من| ضد و نقیض کنکوری ها برای بازگشت دروس عمومی به آزمون سراسری